Назва продукту: пристрій скидання тиску в шинах
Застосовні моделі: GM усіх серій
Система контролю тиску в шинах (TPM) через комбінацію приладів приладової панелі (IPC), модуль керування кузовом (BCM), модуль керування кузовом
(BCM), чотири радіочастотних передавальних датчики тиску та послідовні ланцюги передавання даних для виконання функції зчитування даних системи контролю тиску в шинах. Процедуру повторного зчитування даних з датчиків необхідно виконувати після кожної зміни шини, заміни модуля керування кузовом або датчика. Після увімкнення режиму повторного зчитування ідентифікаційний код кожного датчика буде зчитуватися в пам'ять модуля керування кузовом. Під час зчитування ідентифікаційного коду датчика модуль керування кузовом видає звуковий сигнал, який вказує на те, що датчик відправив ідентифікаційний код і що його було отримано та зчитано модулем керування кузовом. Для визначення правильного місця розташування датчика модуль керування кузовом повинен зчитувати ідентифікаційні коди датчиків у правильному порядку. Перший зчитаний ідентифікаційний код належить до лівої передньої позиції, другий - до правої передньої позиції, третій - до правої задньої позиції і четвертий - до лівої задньої позиції. Лампи покажчиків повороту спалахують окремо, вказуючи на правильну послідовність зчитуваних позицій.
Діагностика функціонування датчиків за допомогою приладу EL-50448 або аналогічного інструменту
Кожен датчик має внутрішню низькочастотну котушку. Коли контроль тиску в шинах використовується в режимі Enable, для активації датчика генерується низькочастотний передавальний сигнал. У режимі читання датчик реагує на низькочастотну активацію передачею сигналу. У режимі зчитування показань датчика тиску в шинах, коли модуль керування кузовом отримує сигнал передавання даних у режимі зчитування, він привласнює ідентифікаційний номер датчика положенню автомобіля, що відповідає послідовності зчитування.
Функції датчиків - використання методів підвищення/зниження тиску
У стаціонарному режимі кожен датчик робить вибірку для вимірювання тиску кожні 30 секунд. Якщо тиск повітря в шині збільшується або зменшується більш ніж на 8,3 кПа (1,2 psi) порівняно з останнім вимірюванням, негайно проводиться повторне вимірювання для підтвердження величини зміни тиску повітря. Якщо тиск повітря дійсно змінився, датчик передає дані в режимі зчитування. У режимі зчитування показань датчика тиску в шинах, коли модуль керування кузовом отримує сигнал передачі даних у режимі зчитування, він привласнює ідентифікаційний код датчика положенню автомобіля, що відповідає послідовності зчитування.
Скасування режиму повторного зчитування
Режим повторного зчитування скасовується, якщо вимикач запалювання переводиться в положення OFF або якщо датчики не зчитуються впродовж понад 2 хвилин. Якщо режим повторного зчитування скасовується до зчитування першого датчика, то зберігається вихідний ідентифікаційний номер датчика. Якщо режим повторного зчитування скасовано після зчитування першого датчика, то відбудеться наступне:
? Усі збережені ідентифікаційні коди датчиків у пам'яті блока керування кузовом стануть недійсними.
? На дисплеї інформаційного центру водія замість тиску в шинах відображатимуться прочерки.
Буде встановлено помилку DTCC0775.
У цьому випадку для нормальної роботи системи необхідно повторити процедуру повторного зчитування.
Процедура повторного зчитування даних системи контролю тиску в шинах
ПРИМІТКА: Якщо для увімкнення режиму повторного зчитування використовується програма Troubleshooter, то датчик має бути активований за допомогою приладу для контролю тиску в шинах. При використанні цього кращого методу будь-які інші помилкові сигнали датчика не впливатимуть на процедуру повторного зчитування. Якщо під час запуску на спеціальному приладі відображається повідомлення про конкретний датчик, але звуковий сигнал не подається, це пов'язано з тим, що сигнал датчика блокується іншим компонентом, просто поверніть сердечник вентиля колеса в інше положення.
Якщо режим повторного зчитування активовано за допомогою кнопки інформаційного центру водія, можливо, доведеться використовувати інструмент контролю тиску в шинах або метод збільшення/зменшення тиску. Перед виконанням процедури за допомогою цього методу переконайтеся, що одночасно не виконується жодна інша процедура зчитування або що поруч не перебуває інший автомобіль, обладнаний системою контролю тиску в шинах, який виконує регулювання тиску в шинах. Інші рухомі автомобілі, обладнані системою контролю тиску в шинах, можуть подавати помилкові сигнали, які можуть бути неправильно зчитані. Якщо під час виконання процедури зчитування з будь-якого з клаксонів автомобіля лунає скрекотливий звук, то, найімовірніше, зчитуються свідчення не того датчика, і процедуру необхідно скасувати і почати заново. У цьому випадку настійно рекомендується виконувати процедуру повторного зчитування даних моніторингу тиску в шинах далеко від інших автомобілів. Якщо активація конкретного датчика не призводить до звукового сигналу, можливо, сигнал датчика блокується іншим компонентом, просто поверніть шток вентиля колеса в інше положення.
Переважні методи усунення несправностей під час діагностики
1. Увімкніть стоянкове гальмо (тільки для механічної коробки передач).
Встановіть вимикач запалювання в положення ON і за допомогою діагностичного пошуку несправностей активуйте режим "Tire Pressure Sensors Learn". Якщо ви почуєте два сигнали клаксона, значить, режим повторного зчитування активовано. При цьому загориться лівий передній покажчик повороту.
3 Починаючи з лівої передньої шини, притисніть антену приладу для контролю тиску в шинах, спрямовану вгору, до боковини шини біля обода біля сердечника вентиля. Натисніть і відпустіть кнопку запуску та дочекайтеся звукового сигналу. Після звукового сигналу інформація з датчика буде зчитана, і загориться лампочка покажчика повороту для наступного положення, яке необхідно зчитати.
4. Після того як пролунає звуковий сигнал і загориться правий передній покажчик повороту, повторіть крок 3 для решти трьох датчиків у такому порядку:
4.1 Правий передній
4.2 Правий задній
4.3 Лівий задній
5. Коли лівий задній датчик буде зчитано, а звуковий сигнал пролунає двічі, процес зчитування буде завершено, і модуль керування кузовом вийде з режиму повторного зчитування.
6. Встановіть вимикач запалювання в положення OFF і відрегулюйте тиск у всіх шинах до рекомендованих значень. Див. розділ "Сертифікат відповідності, наклейки на шини, протиугінні наклейки та наклейки з ідентифікаційним номером сервісної частини".
Альтернативний метод активації повторного читання інформаційного центру водія
1. Увімкніть стоянкове гальмо (тільки для механічної коробки передач).
2. Встановіть замок запалювання в положення ON та активуйте режим повторного зчитування за допомогою керування дисплеєм інформаційного центру водія (DIC). Два звукові сигнали свідчитимуть про увімкнення режиму перегляду та увімкнення лівого переднього покажчика повороту.
3 Починаючи з лівого переднього колеса, активуйте датчик тиску в шинах одним із таких способів:
Спрямовуючи антену приладу для контролю тиску в шинах догори, притисніть його до боковини шини біля обода біля сердечника вентиля. Натисніть і відпустіть кнопку запуску і дочекайтеся звукового сигналу. Щойно пролунає звуковий сигнал, інформація з датчика буде зчитана, і загориться лампочка покажчика повороту для наступного положення, яке необхідно зчитати.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Перекачування шин може призвести до травм або пошкодження шин і коліс. При збільшенні тиску в шинах не перевищуйте максимальний тиск, зазначений на боковині шини.
? Після закінчення 8-10 секунд час збільшення/зменшення тиску в шинах буде досягнуто, і звуковий сигнал може бути недостатнім або тривати до 30 секунд. Після звукового сигналу інформація з датчика зчитується, і загоряється сигнал повороту для наступного положення.
4. Після того як пролунає звуковий сигнал і загориться правий передній покажчик повороту, повторіть крок ?3 для решти трьох датчиків у такому порядку:
4.1 Правий передній
4.2 Правий задній
4.3 Лівий задній
5. Коли лівий задній датчик буде зчитаний, і звуковий сигнал пролунає двічі, процес зчитування буде завершено, і модуль керування кузовом вийде з режиму повторного зчитування.
6. Встановіть вимикач запалювання в положення OFF і відрегулюйте тиск у всіх шинах відповідно до рекомендованих значень. Див. розділ "Сертифікат відповідності автомобіля, етикетки шин, протиугінних пристроїв та ідентифікаційних номерів сервісних деталей".
Датчик тиску в шинах TPMS Інструмент для активації EL-50448 OEC-T5
Для автомобілів, оснащених системою контролю тиску в шинах (TPM) з частотою 315 або 433 МГц, "Процедура перенавчання датчика" повинна виконуватися після заміни шин, а "Процедура перенавчання датчика" повинна виконуватися після оснащення автомобіля системою контролю тиску в шинах (TPM) з частотою 315 або 433 МГц. Для автомобілів, обладнаних системою контролю тиску в шинах (TPM) з частотою 315 або 433 МГц, "Процедура повторного навчання датчика" повинна виконуватися після заміни шин, заміни модуля приймача дистанційного керування замками дверей або заміни датчика тиску в шинах. Ця процедура може бути виконана за допомогою спеціального інструменту EL-50448.
- Ціна: 292,08 ₴